Typ alltid sjuk...

Tror inte jag har mått 100% en enda dag sedan juli... Jo iofs de 3 veckor jag var i Thailand var det bra.
Annars avlöser febertoppar, ont i magen, huvudet, illamående, yrsel och allmänt piss varann...
Känns ju lite sådär, har varit hos doktorn o kollat att det inte är nåt kapitalfel. Hrm...kan ju va nån vitaminbrist kanske? Ska gå till apoteket o köpa vitaminer iaf o se om det hjälper. Trist att alltid känna sig hängig.

I söndagsmorse vaknade jag av att Mogge sa: Vakna det brinner i huset, trött som jag var sket jag i det och önskade att han skulle va tyst, det var inte förräns han pratade om typ 6 brandbilar utanför som jag fattade att det kanske var nåt!! Iaf var det restaurangen tvärs över som blev helt utbränd! Ganska läskigt för vi var ju där på kvällen o körde karaoke... Kom ju tillbaka vid ca halv 3 och då var allt lugnt, men vi halv 7 var det övertänt...scary... Det stank (och gör det fortfarande) rök i lägenheten occh trapphuset, för att inte tala om bilen! Bläääää

Ja man får vara glad att det inte var i huset! Inte såå kul att bo på 8e  våningen då kanske?

Igår såg jag ormen äta för första gången, fan att en så liten orm kan få i sig så stora saker, läskig jävel det där, fast han e fin att titta på!Har snart fler konstiga djur än Skanskenakvariet...haha

Nu ska jag ta och gå ut i det underbara vintervädert... OBS!!! Kraftig ironi!!! hahahah

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0