Bajshals

E så grymt trött på att må dåligt på ett eller annat sätt...känns som det var 2 år sen man var helt totalt ok lixom!
Iaf, så trodde jag att jag var frisk, men nu är det nåt skit i halsen som smyger fram på eftermiddagen och sitter i hela natten... Det är ju himmla kul! Inatt vaknade jag massa gånger och trodde att  jag skulle dö!! Det gjorde jag ju iofs inte, men det är jobbigt...¨'
Såja, nu var det mkt stackars mig! Nu slutar vi med det!
har faktiskt haft en bra dag, åkt buss till Kallhäll och suttit i ishallen en timme, eller suttit var ju att ta i, nu låter det som man satt där med en kopp fika o tittade när barnen gled runt i harmoni på isen...haha Knyta skridskor e kul!!
På vägen hem råkade vi ta fel buss, duktigt av oss med tanke på att det inte var NYC vi var i utan Kallhäll! Hem kom vi iaf och dagen tog slut som den alltid gör!
Nu sitter jag här efter att ha försökt kurera min hals, NEJ det går inte alls. just det, skulle ju inte gnälla!! Faan, måste sluta skriva då!
Gonatt, buona notte, good night, guten nacht osv osv

Kommentarer
Postat av: Pelle

Krya på dig

så ses vi

2009-01-28 @ 23:52:52
URL: http://pellewallin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0