Cheesecake, e det en bra frukost?

När jag e hemma en hel dag så lixom faller allt runtomkring mig, jag orkar knappt klä på mig, fixa mat ska vi bara inte tala om! Haha, man borde kunna söka bidrag för sånt va? Isf är det tråkigt hemma, man kan ju sitta vid datorn, men efter ett tag blir man ju så trött att man måste gå o lägga sig... Puh... Ingen lek att  vara sjuk ju...

Nu har jag varit här en stund, så det börjar väl dra ihop sig! Åt en näringsrik frulle bestående utav cheeseckae (visserligen med lingon o keso, så den var ju som frukost) och en mkt näringsriktig o hälsosam dryck! (som jag inte ens vågar nåmna namnet på, NEEJ, det var inte alkohol...)
Sån e jag, i ett nötskal... Haha!
Det är aptråkigt väder ute, inte för att jag bryr mig så mkt, för jag tänker ju inte gå ut, men man blir ju lixom på bättre humör av fint väder!

Appopå humör, jag tycker själv att jag e en ganska snäll männinska, ibland kanske jag nästan e mesig för jag tycker att konflikter e tråkiga! MEN, jag lurar aldrig folk, om jag tycker illa om någon så märks det! Jag skulle aldrig fjäska för nån jag inte gillar, jag är alltså hyfsat rak! (de som känner mig väl brukar inte vara sena att påpeka detta)
Därför blir jag så jävla arg när jag får höra saker bakom ryggen...alltså att folk har snackat om mig bakom min rygg!! Fan, som sagt, jag e snäll, men missa inte att när jag brinner så brínner det bra!
Nu  e jag på väg att brinna känner jag¨... fan har stått ut med skit länge nu, och nu är det NOG!!!!! Det tråkiga e att jag inte kan brinna hur som helst här, men jag ska ta reda på exakt vad som gäller o sen ska det redas ut!! FAN ANNARS!!
Alla ni som tror att ni vet vad jag e arg över, ni har fel! Tänker inte berätta vad det är, för jag vet att vissa berörda läser bloggen, men det är iaf inte vad ni tror!  Sen vill jag reda ut det här innan jag skriver nåt...
Usch för grisiga människor iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0