Gnäll...

Är trött i ansiktet! ja, beskriver nog känslan bäst så! Ögonen rinner, näsan rinner, halsen rinner fan oxå¨... Eländigt värre!! Men men, inte e jag deppig, nej då! Nu kan jag ju ägna mig åt de viktiga sakerna i livet, tex Harry Potter och KTV!! Haha
KTV egalet men kul, nu tex e jag med barn och ska uppfostra det tillsammans med Tommy, hrm... ja, vad säger man?
Nää, seriöst så hoppas jag kunna sova bort den här skiten, gjorde ett tappert försök inatt, la mig vid 20 och gick upp vid 13... (kanske gjorde annat i sängen oxå, men det får ni spekulera i)

Appropå inget så har jag en ny passion, det klart bästa jag någonsin smakat alla kategorier!! MANGO, fan vad beroende framkallande det är!! Vill ha mera!!!! Galet gott, ÄT DET!!

Håller på o funderar på om jag ska göra något galet... Skulle isf kosta 15 tusen, så det är inget man spontan gör, men å andra sidan kan jag tjäna pengar på det om jag vill o det kommer nog att göra mig massa gott! Jag har det sen oxå (bra svenska) , med mig hela livet! Hrm...tål att funderas på! Synd bara att jag gav mig själv en svindyr julklapp! hehe
Nåja, det här får isf bli en 30 års present! Det är jag värd!! Jajamensan!

Idag när jag var på ICA så hände det en grej, jag skulle handla kyckligklubbor, och sen råkade jag glömma dem i kassan. Kom på det när jag packade upp hemma, så jag gick tillbaka ner till ICA och frågade efter dem... Då hade de ingen aning om var min kyckling var! Sen kom de på att det var kyckligklubbor!! JAHA!!?? Sa jag fel, jag råkade säga grilladkycklig lixom!! Dumt av mig!! Snacka om oflexibla...

Ja ja, klart slut!!


Kommentarer
Postat av: C.Linnéa/Lovisatyp

Ja, visst är mango gott! Älskar det, synd bara att det måste fraktas så långt, att man inte kan äta närproducerad mango liksom. Det skulle gör mig lycklig i varje fall X)

2009-01-15 @ 10:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0