hahaha

Uptäckte en sak igår, jag kan inte öppna munnen!! Alltså, det är klart jag kan men inte så mkt som vanligt! Gjorde denna facinerande upptäckt när jag skulle äta en stor pizza bit igår! Haha...snacka om iskallt!

Jävla dumma hals alltså, men nu ska jag engagera mig i den! Jag ska vila i 3 dar nu!  Inget jobb idag, skulle ha varit ute typ hela dan så... inget stall
imorgon!! Nej, jag har karkatär jag! Ingen fest ikväll, e sjukt lessen för det, en av mina bästa vänner har inflyttningsfest! men men...
Vill man va fin får man lida pin, eller nåt!
Harry e slut oxå..katastrof!!! Måste hitta på nåt nytt att roa mig med! Suck!!
jaha annars då? Inte mkt... de här 2 veckorna har ju lixom dominerats av att jag varit sjuk, det är för djävla tråkigt, men man tror ju att det ska bli bra när det faktiskt släpper? Inbillar mig det iaf!! HA HA!! Nää, nu ska jag sluta blajja o göra nåt konstruktivt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0