Jägaren..

Kom nyss hem..   Har haft en ganska intensiv vecka faktiskt. På nåt sätt har det blivit så att jag hängt på Jägaren varje kväll / Natt...
I tisdags var det lixom uppvärmning inför nyår, mycket folk, bra stämmning alla var glada, onsdag, ganska dött, men ändå kul, jag var full... Igår trodde man att det skulle vara heldött, men det blev riktigt skön stämmning, och idag var det helt galet, satt ett tag i DJ båset, insåg vilket jobb det är att vara karaoke värd/Värdinna... HJÄLP!!
Måste säga att jag e lite småsliten... Var ju rätt intensivt förra veckan oxå, men nu e jag iaf ledig 4 dar så jag ska soova gott! Massor!
Imorgon ska jag fota lite, köpte ju en ny kamera till mig själv i julklapp... måste lära mig den ju! Hoppas det är hyggligt väder och att jag vaknar innan det blir mörkt...haha, känner ni sjusovaren?
Nää, nu känner jag att det mest blir blaj, hade en del vettiga saker jag tänkte skriva om, men det sket sig ju nn...e för trött!
En kul grej e att Satan ska flytta hit! (Satan är mammas katt som eg heter Alice)Hon gillar inte de andra kattewrna så mkt längre så vi ska prova här! Avslutar med en bild på¨Satan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0