jaha nytt inlägg då!

Det var nu man skulle vara fyndig och rolig? Det är inte helt lätt att skriva när man har en kelsjuk katt som "hjälper till", hon anser sig ha all rätt att sitta på tangentbordet när jag vill skriva!  (alla som har katt förstår vad jag menar) Det allra mysigaste e att man får hela ansiktet fullt i hår när hon ska stryka sig mot en...haha

Men det är ändå roligt med katt, hon e ganska självständig, och jag störs inte så mkt faktiskt! :-)

Idag var jag på jobbet efter min härliga vecka.... Dagen började med att jag fick gräva fram ögonen som var fulla med ögonlim, bara det tog ju 5 minuter o sen var det dags att snyta sig...ja, ni hajjar? Det var inte en helt pigg tjej som stutsade ur sängen vig halv 8, men upp kom jag, hissen var trasig så det var bara att studsa vidare nerför 8 trappor! USCH! Hade det inte varit för att jag hade behövt GÅ uppför 8 trappor så hade jag nog vänt där och då!  Iaf, vidare till jobbet... morgonen var tung men ändå genomförbar, höll faktiskt tappert till halv 3 då¨febern tog över igen! Blää föär feber! Såg ut som en likblek geleklump med röda ögon...Porrigt va?

Åkte hem till Harry, han har varit mig trogen alla dagar jag varit sjuk... Tack Harry!! (det jävliga e att jag snart läst sista boken oxå och då e det slut lixom! BUÄÄÄHH!!!, har ju läst dem förr, men vad gör det?)

Nu ska jag kasta mig i duschen o sen se på Gränspoliserna! Var ett tag sen jag tittade på TV, så nu ska det bli en kväll i soffan! Mys... Eller hade varit om man haft sällis... HRMM!!

Kram o Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0