Min helg,,,

Var ett tag sen jag skrev nu, har varit mkt annat som tagit min tid!
I fredags var jag hemma på kvällen, har inte räknat så noga, men tror det var första gängen på typ 1,5 vecka som jag var hemma en kväll...haha, vilen partypingla. Fast vi pratade om det där igår, alltså skillnaden mellan att vara ute och ute... Går man på krogen o festar och dansar skiter det ju rätt bra, men om man som vi går på karaoke och dricker cola o äter lite så sliter det ju inte på samma sätt, tvärtom får man mer energi för man gör nångot roligt med folk man gillar...
Igår var det Småstad, rätt lugnt, fast mysigt... vi var inte så många vilket innebar att man fick sjunga mkt, kul!
Jag o Tommy sjöng The frog song, vi tyckte att vi var asbra, faktiskt!! hehe.. (för er som inte vet heter låten eg All stand together, men Paul
Mc Cartney..)
I fredags var jag faktiskt hemma, kännde att det var dags för det, var trött o seg och less på de flesta, blev en bra kväll hemma...(läs; sov)
Idag har jag varit skitlat, sov till halv 2 och sen har jag bara slappat, oxå skönt, men nu börjar jag bli trampig...


Annars då? Ja, det är rätt lugnt, går bra på jobbet och allt annat rullar på... Jag e med andra ord rätt tråkig för dan...haha
På lördag flyttar iaf Satan hit, ska bli spännande!Jag o Tommy har tydligen skitkul...

Lägger in en karaoke bild på mig o Tommy... fan vad kul vi ser ut att ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0