Så var det söndag...

Söndagkväll.... är sällan nån höjdare, ikväll är inget undantag! Har iofs varit helt ok, men man e seg, sömnig o trög och så vet man att man har en hel vecka framför sig!
Veckorna går visserligen fort, men söndagkväll är iaf segt! Så det så!
Just nu slökollar jag på Tv, fryser lite så jag funderar på att ta ett bad, sen tror jag fan jag ska lägga mig, e så sjukt sliten! Nästa vecka ska jag vila så mkt jag kan.... Jag lååvar! haha...

Skulle gå till ICA förut, precis när jag ska ut väljer hissjäveln att strejka! Det är ingen lek att glida nerför 8 trappor och sen upp... En kort stund senare när pappa ska hem fungerar skiten igen! SUCK! jag hatar hissen, iaf när den sitter fast! annars e den ju bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0