Sjuk o sånt!

E fortfarand sjuk! Sjuk på riktigt alltså! Shit, vad träligt det är... Man kan ju i princip bara ligga hemma som en amöba! Hur roligt har amöbor tror ni? Jag gissar på att de är understimulerade!
Alice e ju här nu och hon piggar ju upp lite, men men...

Den här helgen har ju varit händelselös.... Fredagkväll: hemma  Lördagkväll: OXÅ hemma, kollade på flicka med pärlörhänge! Lixom, hur rockigt e det? Sådär va!

Jaha, idag då? Tänkte försöka ta en promenad och se hur dålig jag e... intressant va? Jag e så grymt intressant för dan... hahahaha... Bajs på mig!

Ska lägga in en rolig bild!! Ska leta lite!

Bockjakt i Gävle

En ROSA bock e ju störtkul!!
En sån skulle man ha i vardagsrummet...haha
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0