Svullodag! Eller inte...Hrmmm

Idag har jag jobbat,...hela dan! WOW!! Orkade, känner mig som Tarzan, haha. Iaf var man ju sjukt trött när danb var slut, men pkte helt heroiskt till Waynes för att fika, hrmm, det kan ha blivit en pizza först, men det förtäljer inte historien! Var oxå duktig och åkte till RUSTA och köpte en elvisp, har aldrig haft nån, så det var kanske dags? haha
(hade ju köpt chokldmousse)
I stort e jag på riktigt dåligt humör...trött, sur och avig, kan ju inte bli bättre? Usch...fast jag försöker så mkt det går att inget visa, hoppas det funkar! Var en stackare som fick sig en släng nu...tror han tål det, men man e ju oschysst!

tror att det faktiskt är gonatt för mig snart... ögonlocken ´kämpar mot tyngdlagen och jag ger gärna vika, man e ju inte den som trotsar tyngdlagen sådär...hehe!

Tänker mig att en vilovecka e precis rätt och jag kommer att vara lycklig som en jag vet inte vad när veckan e slut? Man hoppas ju iaf!
Ska leta uppiggande bilder nu...

Vänner e kul, man blir glad av dem!

+

Att leka i snön e kul, och att rida!


Sommar, blommor...luktar gott!!!


tHAILAND E NAJS...KANSKE SKULLE ÅKA DIT ISTÄLLET FÖR ATT VARA HÄR I SLASKET O TJURA??
Nåt att fundera på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0