Blogga?

Ibland bloggar man massor och ibland går det flera dar utan att man skriver, är inte lika sugen att sitta o skriva när vädret e schyst och man kan vara ute! Det motsäger ju iofs sig själ eftersom det varit sämre väder nu, men men...
Har inte såå  mkt kul att rapportera, även om jag har ganska kul... Krångligt? Kanske... Det rullar på liksom!

Mår bra och känner att jag fått bra avslut på en del saker som gnagt mig förut, pratat med lite folk och fått höra bra saker!
Känns helt ok, då man för ett tag sen funderade lite på hur dett var fatt i huvudet! Har iaf afttat att det antingen e fel på ALLA jag har runt mig, eller så är jag trots allt ganska bra! ;-) Haha.... jag tycker nog det iaf!
Man ska ju gilla sig själv!

Nästa vecka ska jag ha häst och inte vilken häst som helöst utan Totte- mannen!! Då¨jävlar ska vi busa! Iaf liiite...haha

Nää, puss på er, nu ska jag ägna mig å roligare saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0