DET HÄNDER JU INGET!!

Eller jo visst händer det saker! Det är bara jag som inget gör! Fel igen, jag gör massa, bara inte just nu och inget direkt skitroligt!
Tror det blev så mkt kul förra veckan och innan det så nu står det helt still i hjärnan! kan det bli så tro?Alltså, det har ju varit kul den här veckan, men inga sensationer!
Hrm... Kan det bero på att jag håller på att längta ihjäl mig efter någon?? Tror det...Fyy faan vad jag längtar! " veckor kvar nu! Kanske ska göra en sån där kalender för barn som räknar ner dagar? hahah Enl facebook har jag ju en 12 årings mentala nivå! HUMOR!
Usch...helgen verkar seg...måste ta tag i den nu så det inte blir kaos!! Lär kanske jobba, känns lite trist för jag är eg inget sugen alls...men men!
Nää, segt, varm och jobbit! Så e läget! men det ändrar sig ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0