Facebook

Ibland så händer det! Då inser man facebooks fulla värde! Nu menar jag inte hur många grönsaker man kan skörda i Farmville, eller hur många poäng man kan på i nåt spel osv osv... Nu menar jag när man hittar den där personen som man faktiskt saknat ihjäl sig efter men inte riktigt vetat var den varit! DÅ inser jag hur fantastiskt Facebbok är!! (det här visst jag innan oxå, men jag tänkte ju inte på det)
Facebook är kul, men för det mesta totalt meningslöst!
jaja,
Nu är det countdown... idag är det 6 dagar kvar! 6 dar? Det 'är ju inget, kommer att gå fort och SEN!!!!!! Ja sen ni...

Har sovit riktigt gott inatt, drömde lite konstigt bara, hrm...Vaknade av ett sms vid kvart över 12 ungefär! Tur man fick det!! haha
Nu ska jag bara ta tag i mig själv och få NÅNTING gjort! hahaha, inga bra odds på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0