Helg...

E såå skönt med helg! Fast jag har legat av mig kraftigt, nu dör man ju nästan när klockan slår 01...
Iaf var vi ute igår på ett för mig nytt ställe!
Nytt ställe= nya människor! Var faktiskt riktigt najs, var längesen jag hade så kul och faktiskt kände mig så bra! Sjöng bra, hade kul och fick flera ragg! haha, ev var folk både blinda och döva!! Men kul var det! Finns ju en särskild person som ska ha tack, som har gett mig mkt glädje nu på slutet! Säger bara Tack för igår, var så roligt! Hoppas det blir lika kul ikväll, tror fan det! ;-)
Varje dag har varit kul sen du kom....
Nää, nu e jag så hungrig att jag skulle kunna äta en drake!! FRULLE!!! NU!!!!
Ciao all!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0