sjuuukt trött!

Shit alltså...e såå trött!! Men imorgon ska jag vila mig!! Efterlängtat kan jag säga!!
Fick höra idag att jag var "Magiska Annika" rätt kul faktiskt! Bättre än allt annat jag blivit kallad den här veckan!! haha
Jag e tydligen en råtta? haha, eller kanske var det inte så, men lite komiskt!
Har verkligen inte mkt kul att komma med, varit i stallet/stallen hela dagen, från jag vaknade tills nyss... Har varit helt Ok faktiskt! red en jätteliten häst, var riktigt roligt jue! Ponnyklubben liksom!
Ska nog gå o lägga mig tidigt, verkar behöva sjukt mkt sömn för dagen! Vill ha nån att sova med bara, eller va fan , inte NÅN utan DIG!!! <3!!!
Nähäpp, inte mkt vettigt nu heller! Återkommer imorgon med storslagna rubriker! haha

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vi hade skojjs idag! =0) och mätt blev man! Dino med säkert haha =0D

2009-07-19 @ 00:39:23
URL: http://zandwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0