skriva

Känner att jag vill skriva nåt, men vet inte riktigt vad! Eller jo, det vet jag, jag vet bara inte vad jag vill skriva HÄR!
Har hänt ganska mkt sista veckan, eller ja, eg sista 2 åren, men just den här veckan har det varit bra saker! Saker som jag inte trodde skulle hända, men som nu hände!
Flera små och stora saker som gjort veckan till nåt riktigt positivt!
Tycker själv att jag kännt att jag är bra, och att andra runt mig uppskattar mig för just den jag är! Vilken känsla...har träffat en del nya människor, som stärkt mig mkt! Wow liksom!

Är trött och slut i huvudet, har varit tungt idag då veckan nu är över, känns som jag blivit överkörd av ett tåg (inte på riktigt, alltså, haha) MEN, det känns bra, jag känner bra saker ju!
Ska sätta mig med en bok och landa lite tror jag! Internet känns inget bra just nu, även om man lätt fastnar här...
Var på Rusta och shoppade lite (bra drag, när man inte e rik, haha) köpte en ROSA ljusslinga!! HURRA! ska bara bestämma var den ska upp...
Nä som sagt, vilk hjärnan en stund, så hörs vi snart igen!
Ciao tutti!

Kommentarer
Postat av: Trubaduran

Tack! Ja, det är verkligen mina ögonstenar och jag är deras :-).

2009-07-12 @ 20:05:37
URL: http://trubaduran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0