som sagt!

Lite mat och nån timme i soffa så känns det ju betydligt bättre! Ett trevlig samtal som iofs väckte mig, men vad gör det när man blir erbjuden valfritt fika??
Nää, perspektiv, haha... Jag tappar det lite när jag e trött och slut, skitjobbigt, men jag vet ju att det nblir bättre sen...
Igår red jag, Totte var fin som fan faktiskt. E så jävla knäckt på han bara, MÅSTE gå att få till den där högergaloppen!!! Han e hur fin som helst i allt utom den! Mysterium!!


hahahah, vad seriösa vi ser ut!!
Hittade 2 killar i hagen då jag fyllde på vatten...De vad´r så söta, ville bara klappa lite på de fiiina hästarna! Shit liksom, gitarr hade de med sig oxå!
Man ska se allt!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha, ja dedär grabbsen alltså.. haha mystiskt!

2009-07-16 @ 20:22:57
URL: http://zandwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0