sööndag!

har sooovit, gud så skönt det var! har kännt i flera dagar nu att jag verkligen behövde sova1 hela kroppen l ner verksamheten, usch... Nu e man iaf back in buisness för ett tag! Har småplockat lite hemma och ska snart ta tag i mig själv för jag e bortbjuden kl 3!! Sen har jag nån sorts plan på att åka o rida, får se vad det blir!
Känns ganska soft att ha en lugn dag hemma, var ett tag sen nu!
Annars då? Inte så mkt faktiskt, rullar på liksom, jobbet,stallet, äta sova osv osv.
Var lite småsugen på att gå ut igår, men alla människaor (mina kompisar) e ju på semester, fast med facit i hand var det skönt att åka hem o krascha! behövdes liksom.
Gjorde en sån där tonårs grej och låg o pratade i telefon i typ 3 timmar igårkväll/natt! myysigt....

Börjar kännas bättre i ryggen nu oxå, fast nu ska jag vara rädd om den och inte överanstränga mig så snart igen! (dumma Annika)
Nää, nu ser jag att kl drar iväg...man e inte alltför snabb idag! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0