Tankar en lördag

Har det bra! Solen skiner, det är varmt och badet e inte långt bort! Har bara varit hemma och myst idag, men ska iväg nu!
Igår var jag på karaoke för första gången på länge! Upptäckte nåt nytt faktiskt, jag har hela tiden trott att Stockholm domineras av 2-3 karaokebolag. Har du dock hela tiden förstått att det finns andra har bara inte trott att de var bra! Nu måste jag byta åsikt, hade en jättetrevlig kväll igår med för mig nya människor! Det  var inte på något sätt sämre än var jag tidigare upplevt, trevlig stämmning och bra ljud! Mer sånt... (och det lär det ju bli! ;-)
Nu ska jag till badet en sväng, e rätt varm då jag slitit med att flytta kaninburar...
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det beror väl på hur tondöv man är...kanske...

2009-07-08 @ 00:20:55
Postat av: Annika

Ja, det gör det väl, men så länge det funkar för mig är jag nöjd!! FEGIS!

2009-07-08 @ 16:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0