Totte



har varit hos Totte pållen idag!
Snacka om att vi har lekt... Full rulle i skogen, jag skrattade och han pep! (manlig kille)
Finns ingenstans som är så bra för att rensa tankar som skogen (och då helst på en häst) man kan få ordning på även de underligaste tankar där!
Nu har jag en plan, en bra plan!! Den är bara inte jätteenkel att genomföra! Shit, måste bli en ny ridtur för att komma på hur den ska genomföras!
Känns iaf bra, tror att jag kan få till det som jag vill, faktiskt! Klart lite annat som måste klaffa oxå, men det visar sig ju! Kanske tänker jag fel, men då lär jag bli varse det iaf!
Det är ju det som är det fina, det visar sig förr eller senare hur det blir!! haha luddigt?? Ja, ganska.... men det måste vara luddigt! Så är det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0