trötter

Sitter framför datorn och kämpar med ögonlocken! Lite sliten ju... Tänkte hålla mig vaken en liten stund till iaf!!
Har varit mkt trött hela våren, hrm, man undrar ju varför? kanske nån brist...

Läser en del folks bloggar, har märkt en trend bland de jag läst ett tag: folk verkar ha för jäkla tråkiga liv? Eller så använder folk sin blogg som ventil för att pysa ut lite skit? Så är det säkert, föär stackars dem om det är så illa som det framställs!! Sänder er en tanke iaf.... så!

Alla bloggar är ju iofs inte så...

Imorgon hade jag tänkt åka in på Pride, vete 17 om jag orkar? Hoppas den här skiten har gett sig efter en god natts sömn!! Hade tänkt mig lite roligt framåt kvällen iaf, hoppas hoppas!! jaja, ipren kan ju funka oxå?

Nu ska jag hitta nån bild...


Sommar är väl för härligt va? ...och hästar!! Vad skulle jag gjort utan hästar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0