trötter

Nu e jag trötter... E grymt kvällstrött för dan! Råkade vara uppe till 05 i lördags, helt paj sen!! haha...kanske börjar bli gammal? Nä, en säng och en...... ja vad mer behöver man ? Inte mkt...en schyst frulle imorgon så e sängupplevelsen total!
Haha, fan vilket blaj! Jag e blajjig nu, därför ska jag logga ner och ta mig samman, dvs ta mig till sängen!

Imorgon ska vi till Skansen om det inte regnar, fast det lär ju regna så det blev nog inget med skansen! Synd...Går ju nästan bara dit med jobbet numer, brukar vara soft som fan!

Snart e det helg! Skönt det ska bli...  Jag e så himmla duktig för dan, haha, e så nöjd med mig själv! Har inte gjort nåt särskilt sådär, men jag håller stilen liksom! alltid nåt!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0