veckan...

Trodde på förhand att den här veckan skulle bli katasrof! Som tur var verkar det som om jag hade fel! Har hittills varit en soft vecka och även om jag måste sluta slappa from imorgon så känns det helt ok! bara vädret som kunde vara bättre eg, men vad 17, man får ju vara glad ändå! Det bästa vore ju om det b lir varmt sen när jag har semester!! haha, vore ju perfekt!
Nää, som sagt veckan blir och är bra! Ska ev jobba i helgen och det börjar jag ångra lite...men det är ju kul med pengar iaf! ;-)
Imorgon blir det nog en sväng till Totte igen, om det inte åskar eller spöregnar! Det här att man e trött, det får man fan ta med en nypa salt va!
Låg på soffan förut och lät tankarna vandra... Kände mig sugen att spontant sätta mig på en buss till Övik på fredag! Fan, är ju skitdumt, men men! Kan bara inte göra det, men var som sagt bra sugen... jaja, att längta lite (lite??) är nyttigt, säger man ju till barnen iaf! HA, så dumt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0