You make me feel like dancing...

Hur kan man sakna nån så??
jag fattar inte, har aldrig saknat så, har aldrig behövt det!
Går fan sönder tror jag! Fast snart, snart är det färdigsaknat för ett tag! :-)
Längtar så mkt, dagarna sniglar, men sen då lär de ju gå fort! Som när man var liten och väntade på julklapparna liksom!! haha

Ikväll har jag lyxat till det, åt rökta räkor med aioli till middag! Fan vilken lyx, såå såå gott!! Skulle nog kunna leva på det, och bröd då! Shit alltså!
ja, det var den dagen liksom! Skulle kunna putsa lite i lägenheten, men det skiter jag nog i idag, får bli sen... Är inte stökigt så, bara lite putsning som sagt!

Fan, kom på förut idag att jag måste köpa nya lurar till telefonen, kan bli onödigt dyrt, men men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0