After Eight

Kan meddela att After Eight med Irish cream smak e goda! farligt goda!
har ätit så jag tror jag dör, inte bara after eight utan mat oxå! Var hos en kompis och åt Wraps, fan vad gott det var!! Nu e jag mätt nu kan jag lägga mig ner liksom! Var ändå duktig och gick en ganska lång prommis med hennes hund sen... Lite småvarm nu, tänkte ta ett kvälls dopp men e ju så oföretagsam ibland! Fy på mig! haha

jaha, helgen bör summeras som bra, har haft det så skönt, lugnt och trevligt! fan, man e som en pensionär, men det är ok, trivs med det! jag vet att jag kan röjja, men det är oftast mer givande att bara softa! Tycker iaf jag! En kväll med goda vänner slår ju mkt liksom! ;-) har haft mkt sånt nu i helgen!

Var i stallet en sväng på morgonen, mysigt att träffa hästarna, saknar dem, särskilt vissa!



Annika + hästar liksom!!

'
Bästa vännen + bästa hästen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0