Aktiv

Har fått massor gjort idag! Tvättat, börjar röja bland lite skit som ska ut! (läs: papper!!) Tvättat skor, köpt nya skor, matat djuren, hängt tvätt, beställt bilder... ja, nåt mer? Solat!!! hahaha! Bra för själen iaf!
Vad gör man nu? Skulle helst vilja sova, men fan, somnar ju aldrig inatt sen då! Ikväll är det Paris, ska kolla på det iaf! Borde ha åkt till stan, eller vadå borde? Gör väl som jag vill?!! Nä, tar det till helgen, ska ändå in då.

Vad göra nu då var ju frågan? Vill åka och bada, men orkar jag? Varit lite mkt i solen idag så jag e lite varm o så! Kunde kanske vara bra tt hålla sig inne i skuggan, men jag e ju så solkåt så.... VÄRME; VÄRME VÄRME!!! Älska!

Nä, en liten tur ner till återvinningen iaf blir det!
Ska börja springa oxå, väntar bara på röntgensvaren så man inte gör bort sig ordentligt! Borde komma i veckan, sen skiter jag i det här! SÅ!
Perfekt i 30 graders värme!! hahah, då svettas man mer! <3

fan, borde damsuga, men vill inte, e tråkigt! Hrm...måste måste...blir säkert av snart!
Tjohopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0