Äntligen hemma...

Hemma från jobbet nu då...huvudvärken e inte att leka med!! E sjukt sugen på en kall cola, men jag lyckades motstå frestelsen faktiskt! Känner mig nöjd med det!
Inte så mkt kul att göra på en måndagkväll, ska slappa lite och ta en tidig kväll, känner att jag är värd det! Började på en ny bok igår! haha, fan vad jag e rolig då...
Nu i helgen som kommer hade jag planerat att åka till Gnesta, gör ju det 1 gång/år iaf, men det skiter sig nog, av nån ofattbart puckad anledning hade jag sagt att jag kunde jobba hela helgen! Hur fan tänkte jag? Jo, jag tänkte nog att jag skulle ha in pengar till Thailand, men ändå, det är lätt att vara smart när man sittter med schemat framför sig, men sen när det ska göras e det 17 inte lika roligt! ja alltså det är kul i stallet, men segt att gå upp 06...
Jaja, ska tänka på det när jag ligger under en palm och har det bra i oktober!! YAY!!!!



Kanske min palm??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0