Blir så irro!!!

På min dator har jag som skärmsläckare att alla mina bilder slumpmässigt kommer upp i  ett bildspel! Det är kul! MEN, det är sjukt irriterande när man ser en fin eller cool bild och sen hittar man den inte för man har ingen aning vilken mapp den ligger i....hrm...
Ska leta lite såna bilder nu!

Älskar ju att fota blommor!


Har alltid älskat blommor, sen jag var bebis! Älskar rosa oxå!!

kan inte riktig bestämma mig för den här bilden...vad tycker ni?

Lite gullig, men färgen e skum...

Det här är min egen orkidee, har haft den i 3 år och nu har den blommat sen dec....

Inte min, men vacker...

Spooky, spooky, ett gammalt gruvhål!

gammal höstbild jag tog i Märsta!
Nu får det räcka, ska leta mera bilder och lägga upp, men inte nu!!
Ska tvätta håret nu, har lekt lite!
Kollar på Hells kitchen! haha,., coolt elak han e!!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0