Blogg igen!

När man läser andras bloggar får man ju en del tankar...
En är som följer!
Frågeställningen var ungefär: Varför gillar tjejer bara farliga skitkillar? Min motfråga är då: vad gillar ni killar för tjejer? kliar mig i huvudet gång på gång när man ser schysta killar med blåsta tjejer som behandlar dem som skit! Vad är skillnaden?? Ingen va? Alltså finns det frågetecken åt båda håll tror jag...

tanke 2= hrm, blir svårarae att formulera, men om man skriver låånga utlägg om hur många behandlar en som skit och aldrig ställer upp för en, så tycker jag att man ska tänka sig noga för hur man faktiskt behandlar sina egna vänner (?)Att blogga är ett bra sätt att få ur sig saker, men många läser ju oxå det man har skrivit, då borde man ju vara tvungen att stå för det sen!
Om man inte vågar stå för saker man skriver tycker jag att man kan ge fan i att skriva! Men det är jag det, Sverige e ett fritt land!
Men skriv för fan inte i era bloggar att folk bara försvinner när det blir lite tufft, utan fundera på varför dessa människor gör det? Kan vara för att de är svaga och bara suger energi ur folk, eller så kan det vara för att de blev behandlade som skit? Vad vet jag? haha....
Eller det tredje alternativet, de blev kanske ombedda att försvinna? Intressant tanke...Men så kan det ju inte vara för så gör väl inte vänner?? Hrm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0