Blogg

Internet är som sagt kul, jag är mkt på internet och har mkt kul här!!
Men fan, ibland hittar man nåt man eg inte vill se...gjorde det nyss!
Var nåt gammalt och löjligt eg, alltså jag vet ju om det som är så då borde man ju inte bry sig, ändå högg det till i hjärtat!!
Var absolut inget nytt, men ett foto som sa mer än tusen ord, kände mig utanför, och ja, det är jag ju oxå i det här fallet! (och ska oxå vara)
Fan jag varken vill eller ska ha nåt där att göra...Varför stör jag mig då på en dum jävla bild?
En sak som är trist är dock att jag hade rätt i en sak jag sa för länge sen och folk försökte då övertyga mig om att jag hade fel...men NOOOO....
Men om jag tänker riktigt hårt och klokt så vet jag ju att det inte spelar mig nån roll alls!! Du har det du har och det är inte vad jag vill...En dag kommer jag kanske att ha nåt du ville ha och då är det du som sitter vid nån dator och känner dig lite sådär! Tror iofs du redan varit där ett par gånger!
Fan, du har inte alltid haft det så lätt, unnar dig all lycka faktiskt! Vill bara inte förlora dig som vän, men va fan, det gör jag ju inte heller!!
Så!! Slut med det!!

Kollar på Mommas Boys, fan vad det är sjukt!! Skulle min mamma vara så hade man sagt upp bekantskapen med henne iaf!! Rasister och galna tanter liksom!! Åka helikopter och smyga på sim son när han hånglar?? Whats upp with that???
Nää, skit alltså, bättre att sköta sitt eget liv va??
Nu ska jag kolla vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0