Cool tjej

Jag e fan cool!! När jag kom hem från jobbet idag bytte jag däck på bilen! Gick ganska bra ändå, fast de var åtdragna som om de aldrig skulle av mer! Så lätt då när man bara har ett fälgkors! Iaf e man ingen bluff, utan skruvar glatt (nåja) av dem själv!!
Nu e det bara resten kvar, men det får bli en annan dags huvudvärk....
Snart e veckan slut igen, fan vad fort det går alltså! Snart midsommar...HJÄLP!!! Vad ska alla göra då?  jag vet faktiskt inte, ut på landet säkert iaf, brukar ju bli så då!!

Funderar på vad jag ska göra ikväll, var helt inställd på soffan och TV, men fick nu ett annat erbjudande och nu e jag velig...hrm hrm!! dagens I-landproblem! (igen, haha)
Vill gå på bio, inte idag, men snart! Har ett par filmer jag vill se, får ta tag i det innan de slutar gå liksom! haha...som sagt det går fort nu!
Har lovat mig själv och andra en massa saker.... typ komma o hälsa på, komma o grilla, umgås osv osv...snacka om lyxproblem! Ska bli bättre på att dela tiden mellan olika människor! Man får göra det och intye bara köra på i samma gammla spår! var som en kompis skrev: nu får vi skärpa oss, så långt är det ju inte!, nä, tar en timme att åka.... gör man ju lätt en kväll faktiskt! Särskilt en fredag!
Nää, e lat! Så måste det ju vara!! Skärpning skärpning!!
jag lovar här och nu att det ska bli det! På papper och allt! HA!!
Nu ska jag fundera vidare....
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0