Douglas

Har varit i skogen och luftar Douglas! Dogge är en häst, en stor häst, haha, kom nästan inte upp! Det var helt fantastiskt ute (bortsett från myggen) ängarna blommade och de sista syrenerna doftade!
Att rida ut var eg inte , som min ridläarare sa, vad jag tänkt mig, men det var skönt ändå!! På torsdag ska vi hoppa, försökte få ur henne vem jag ska rida då, men hon bara skrattade! Mystiska människa!  Vill ha en utmaning....

Sista skolveckan nu...fan på ett sätt är det en evighet sen förra avslutningen, men å andra sidan känns det som igår! Har varit ett blandat läsår för mig, men det känns som det slutar bättre än det började vilket är positivt! Fan, jag är positiv, mår bra och har det bra! Eg gör jag ingenting, har inte varit ute på typ länge! Är mest i stallet och det är bra, i fredags var jag hos en kompis och käkade och tog en prommis! Så lagom och så skönt! Fan, börjar bli en tråkmåns! haha
Det gör ingenting!!!!!

Nu har jag kollat på Paris Hilton igen, haha, fan jag kan bara inte låta bli.... Vad kan jag säga, gillar oxå rosa!!!
Ska ta en dusch och kolla lite på TV eller läsa!!
Haha, lyssnar lite på karaokeTV, tur att man inte hör själv hur man låter alltså....
Nää, som sagt, ska ta en sväng i duschen, det behövs!
'Kram o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0