Hård helg?

Det har varit en hård helg!! Jobbat som en gnu, men hoppas att jag i o m det har finansierat en stor del av Thailandsresan! Fan, den är ju liksom bokad nu, så kulorna måste in! Sen är det ju roligt med pengar när man e där, ävem om man faktiskt klarar sig på jättelite där!
Fan vad glad jag är att jag tog det beslutet! Ska bli så kul, och nu är det ju inte bara jag och mamma, utan syrran ska med oxå! Blir ju roligt!! Jag ska lära henne allt jag kan...hehe
haha, känns nästan som om det blir skönt med vecka igen så man kan vila upp sig! haha, fast så e det ju inte, har varit en skön helg ändå! Nu när jag jobbat så mkt i stallet under en period så e man ju mkt mera hemma där!
Har ett vykort från Koh Samed vid datorn som motivation nu.... Ska kanske reka lite och se vad för ö som kan var aktuellt att åka till...Koh Chang känns ju som ett hett bud, men ändå... Ska kolla upp!!
E ju så sjukt sugen på tigertemplet oxå, kanske man ska ta chansen! Sen kan jag dö lycklig liksom!!! Häääääärligt!

Imorgon ska jag ta mitt nya livselixir igen, vilket mirakelmedel, WOW!! Det bästa är att det är fullt lagligt och går att köpa lite här och där!! BINGO liksom.
Funderar helt seriöst på att lägga mig o läsa tills jag somnar, har en del kvar på boken och den e fan spännande! Jaa, jag vet, skitrolig tjej....hahah, men det är SKÖNT!!! E nöjd med att bara slappa lite....
Nää, nu ska jag reka lite på nätet, tjing och gonatt!!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0