Hejsan svejsan

E seg som 17...tog en lång promenad förut och känner mig rätt mör efter det! Har haft en halvsoft kväll i soffan! Det var ju PARIS!!! hahaha...Kan inte låta bli att gilla henne!
Fick verkligen sommarvibbar idag, det luktade sommat och det såg ut som sommar! Var nere i Hummelmora och satt vid vattnet en stund, var så fint, man blev lätt sugen att bada...
Ser fram emot sommaren, ska vara snäll mot mig själv och göra som förra sommaren...vara ute mkt på landet! Trivs bäst på landet, har jag alltid gjort!
Vill ha en stor häst och kaniner och katter! Kanske en hund... Ett stort gult hus!! Fast de här sakerna vill jag bara ha på sommaren, på vintern funkar lägenheten bra faktiskt!! ;-)

Nää...ska ta ett bad, iaf ett snabbisbad och sen ska jag lägga mig tror jag! Har ju 2 italienare jag kan ta med mig i sängen!! Mario och Luigi... Grabbar med hög underhållningsfaktor!!

Imorgon e det vanlig dag igen, ingen tårta, ingen gratäng eller sånt!! BUHU::: man har blivit bortskämd nu!!
Fick middag ikväll...Tack, Tina!! najs med mat!! Najs med prommis oxå...
Startade en ny klubb oxå...hahahahha alltid kul med medhåll ju! Shit vad jag blajjar nu... ska glida in på ansiktsboken ett tag och sen bada!!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0