Hrm

E fan lite ledsen, eller besviken eller vad det nu är! Bra är det iaf inte! Varför det nu då?
jaa, svårt att förklara eg, vet inte riktigt själv vad jag känner!'

iaf har jag fortfarande inte fått någon förklaring på allt konstigt som hänt på sista tiden! Klart man undrar vad man nu gjorde för fel? Enl vissa, (bla genom kommentarer här) har jag förstått att man tycker att jag betett mig riktigt illa! jkaha?? Men  jag fattar inte! VAD HAR JAG GJORT?????? Den som kan förklara det vinner! haha...
Har aldrig tidigare varit med om människor som inte kan komunicera och/eller svara på öppet tilltal liksom? Man frågar, men får antingen inget svar eller nåt underligt undanslingrande!
Spelar ju eg ingen roll nu, för jag kommer inte tillbaka, men det hade varit intressant att få veta vad man gjort för hemskt, och kanske ha en chans att försvara sig!

Tror oxå att det cirkulerar en del osanningar, men där är det inte mkt att göra, de som väljer att tro på att jag vill dem ont, får väl het enkelt göra det! Synd för er liksom!
Jag finns iaf här om ni undrar nåt, förväntar mig inte att nån ska öppna käften nu...hahaha

Summan av kardemumman är väl att jag NU skiter i er! (inte förut, då tyckte jag om er) Orkar inte ha nåt lågstadiedrama! In the real world people talk liksom!!!

Jaja, säger som paris!
TTYN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0