jahapp

Jag har ibland universums sämsta omdöme! Det har i det här fallet gjort att jag totalt förlorat nån jag tyckte om...
Verkar inte finnas nåt jag kan göra för att laga det jag haft sönder! Fast jag hade inte sönder det med flit, visste inte ens att det gick sönder!
Fattade precis allt först idag då jag fick lite information, då föll allt på plats liksom! Nu är allt försent!!! FAN!

Tyvärr var komunikationen för dålig och jag fattade inte vad jag gjorde...trodde ju att jag hade allt klart för mig, min bild var rätt och riktig liksom! Vadå, om man inte kan lita på sitt eget omdöme och förnuft, hur knasig e man då? Samtidigt så var det väl en rätt extrem situation, sårade känslor gjorde allt värre!!
Iaf så är jag uppriktigt ledsen för att du inte alls finns i mitt liv längre...
Jag har alltid varit uppriktig mot dig, även om det blivit fel!
Jag tycker om dig och vill dig bara väl! Jag vet att du inte tror det alltid men så är det! Kan inte göra mer än säga det!!
Vi behöver inte umgås, men jag vill att du ska veta att jag tycker om dig, du är speciell!
Är med sorg i hjärtat jag tänker på vad som hänt...
FÖRLÅT.....


Kommentarer
Postat av: Tommy

Oj! Du kan be om ursäkt iaf! Trodde inte du hade vett att förstå när du gjorde fel eller förstå när man försöker hjälpa dig? Klarar du av att ransaka dig själv och fatta att allt inte kretsar runt dig så är det ett stort steg på rätt väg. Fatta vilka som vill dig väl istället för att tex kalla dem för psykfall osv. Kram! Tommy

2009-06-16 @ 00:30:13
Postat av: Tina

Men OJ? Den här Tommy kan ju inte känna dig överhuvudtaget!!! Om det är ngt du har MVG i så är det ju just att erkänna när du gjort ngt fel samt erkänna dina brister. Jag tycker INTE att du ska lyssna på den där kritiken! Kramar/Tina

2009-06-16 @ 20:28:38
Postat av: Anonym

Ja, man upplevs tydligen olika... Tror dock och hoppas att det mest e massa missförstånd! Blir ju lätt det när komunikationen är för dplig! Internet är för mkt information och för lite interaktion tyvärr!

2009-06-16 @ 21:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0