Midsommar?

Jahapp...Imorgon e det midsommar! Vädret verkar ju bli...hrm? Svenskt? ja! Eg skulle man fira midsommar nån helt annanstans... Typ Gobiöknen... Värme...najs!
Nää, nu ska jag njuta av ledigheten, har varit fantasktik kreativ och produktiv idag så det är med gott samvete jag vilar nu! Skulle behöva gå och köpa juice, men jag tror det får duga med saft nu!! mera sugen att vila!
Imorgon e det sovmorgon...HURRA!!!! Har längtat efter den så mkt!

Imorgon bär det iväg på äventyr, tropr det kan bli riktigt roligt, man hoppas iaf! ;-)
Resten av helgen ska jag slappa, rida och leka med vänner!!
Sayonara

Kommentarer
Postat av: Trubaduran

Trevlig midsommar på dig!

2009-06-18 @ 21:59:01
URL: http://trubaduran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0