Midsommarhelgen

jaha...så var midsommar över! Det har varit en bra helg, en stabil helg!  Middag i goda väners lag, god mat, gott vin och ännu godare destertvin! Trevliga människor! Kan det bli mkt bättre? Njäe....
Resten av helgen har tillbringats på samma sätt, fast minus vinet då! ;-)
Ridit en hel del.... ett bra sätt att fördriva sin fritid!

Nu ligger sommaren framför oss, tror att det blir en bra sommar! En stabil och trevlig sommar! Har lovat mig själv en sak, ska bara se till att hålla det! Eller hur Plille? haha
 Nästa helg har potential, har redan planerat upp den! Yay!!
Har faktiskt planerat en hel del bra saker i sommar, även fast jag inte har så mkt semester! Veckan jag har kommer bli toppen! japp!!
Nu börjar min film igen!!
Gnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0