mmm

Ibland gäller det att inse att saker inte är så farliga som man tror! Fan, det gäller att kunna ta sig samman och se rationellt på saker! Fick veta en sak idag jag har väntat mig ett tag, men det kändes ändå konstigt...lite iaf! Först blev allt katastrof och jag tänkte på hur jävla misslyckad jag är, men sen slog det mig att inget ju eg har förändrats! vadå, andra måste väl få vara lyckligare än jag utan att jag går i bitar? Sen påmindes jag om nåt viktigt, det är inte heller nödvändigtvis så att de ÄR lyckligare bara för att jag tror det, eller för att normen säger att det ska vara så...
Jaja, jag tror inte att de flesta av mina drömmar kommer att slå in, men jag får tänka att jag har det bra ändå... Och har jag nu inte det får jag väl gilla läget och/eller göra nåt åt det? Hrm, lätt att skriva svårare att göra!
Nää, fy 17, så synd det var om mig ikväll...hahaha
Ska gå o lägga mig tror jag och sen blir det en bra helg!!
Gnatt gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0