Nöjd!

Är så nöjd med mig själv! ja, jag har inte räddat de utsatta kvinnorna eller så, men jag har gjort bra saker för MIG! Små saker, men ändå ack så beundransvärda! Började ju mitt nya liv igår, inget drama eg, bara lite mindre läsk och annat äckel! Nåväl, det har hittils gått bra, LAGADE midda idag, grönärtsoppa, man svimmar nästan!!
Har oxå slängt ut allt tjafs i hallen OCH damsugit!
Det mest beundransvärda är dock, jag har inte sovit på em!! Så jag kommer alltså kunna sova nu! Smart drag...eller? Tänkte kolla Morden I Midsomer, men hade ingen ork,lust,engagemang, whatever!
Ska lalla klart här, ta min lilla bok och hoppa i säng.
Blev farligt sugen på sällskap efter en konversation jag hade igår, nåväl, den som väntar... FAN... Varför gör jag det svårt för mig? Hrm..iaf, Sverige är ett vackert land, kul att resa lite? haha
Fan, jag vet att jag e löjlig och kryptisk nu. Finns en person jag saknar lite som inte bor sådär jättenära, dedt var hela sanningen, inget större drama! ;)
Näpp, GOODNIGHT ALL!!!
xoxox

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan ge mig lite tips hur man tar tag i saker, tycker du är jätteduktig. Kom till Curres ikväll vet ja.

2009-06-24 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0