Regna

ja, det regnar... Lite för mkt för min smak faktiskt! Idag har jag typ gjort två saker, jag har beställt en fotobok och sktivit ett inlägg på BD, hade först tänkt blogga om det, men insåg att BD var ett bättre forum! Handlade om hästar och hästhållning.
Annars har jag gjort noll... haha, rätt skönt för jag var så slut! Nu har jag sovit 15 (!!!) timmar! Shit, det behövdes nog, mår bätttre på alla plan, fast e mosig!
Har ätit frulle oxå!
Var tvungen att börja dagen med att rädda Stoffe på balkongen, det hade regnat lite på han, så jag fixade  till det för honom! Köpte morisar till honom igår som han blev glad för!! Ska försöka fota honom senare så får ni se! Han e söt, tycker jag!! ;-)

Idag kör Plille folkrace, haha, snacka om att hon lär fundera både en och två gånger på varför hon sysslar med det där? Särskilt om det går dåligt! Hoppas det går bra! Hejja hejja!
Faktiskt så gör det mig inget om det regnar 2 dar till, ska ha planerinmg bara så jag slipper vara ute! Mne kan ju för er andras skull sopm kanske måste ut hålla en tumme för bättre väder!

jag ska ha en myskväll/sen em...Tänkte småstäda lite och tända ljus, lukta på mina liljor och ta ett varmt bad, och lyssna på nånm bra musik!!
Ha en bra kväll alla!! Ska iaf jag ha, blir väl överpigg, men har ett par ideer om vad jag kan göra då så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0