Rullar på...

Ja, det är ju precis vad det gör, rullar på! Inga konstigheter alls faktiskt!
Skönt att slippa dramat!
Imorgon ska jag ut och äta thaimat! Nu menar jag inte vad för thaimat som helst, utan jag sticker ut hakan och påstar att de har den bästa i stan!! Smakar precis som i thailand! Så underbart och underbart ställe är det oxå!
Nää...mera sånt tror jag!
Var oxå länge sen man var på TGI fridays, eller fan var ju där i NY, men det räknas nog inte, och det var ju oxå ett tag sen!  Dax snart....
har slösat alldeles för mkt pengar på meningslös mat, ska ta och skärpa mig där och äta godare mat NÄR jag äter ute!!
jahapp..det här blev ju ett fantstiakt kul inlägg! Hoppar det här och lägger mig på soffan istället!
Tjohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0