Sambo

Jag har fått en sambo.... Stoffe heter han, ska bli kul faktiskt! Var en kompis till mig som tipsade om att Stoffe behövde nånstans att bo, för där han har bott har de skaffat hund och det funkar inte! Nu ska Stoffe alltså bo hos mig! Kul...
Stoffe är en dvärgvädur, alltså en kanin, skitsöt... Ska ta bilder och lägga in, men inte ikväll!
Ikväll slkulle jag till chefen på middag och jordgubbar...Vi skulle vara där 18, vilket jag tyckte var perfekt för då skulle jag hinna rida innan! Skitbra! Hoppning och allt...
Åker iaf till stallet, har packat kläder så jag kan åka direkt till chefen sen!
Kollar vilken häst jag ska ha, Myra och hon var i ridhuset så jag gick dit och tittade... När jag sitter där så tittar jag på klockan, det är nästan kvart i 6, konstigt tänker jag, det här går ju inte, jag skulle ju hinna till chefen till 6!! Då inser jag mitt misstag!! Snacka om att jag kände mig dum nbär jag upptäckte att jag fått hjärnsläpp!!! Jaja, bara att ringa chefen och meddela att jag kommer en TIMME sent! haha, ja det var iaf ingen fara!!
Gick förövrigt hyfsat att hoppa... Inga orkestrar som spelade men det funkade iaf! NÖJD!!
Nu ska jag skölja ur avslutningsfärgen ur håret och gå o l'ägga mig! Stor dag imorgon!! Kommer vara helt död på söndag, tror jag ska unna mig att sova hela dan!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mer o mer sugen blir jag att rida, och bugga...nattlivet sliter som fan.

2009-06-12 @ 08:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0