Stallet

Har varit i stallet nu! Var världens lyx, skulle rida igen och hoppades på att få plats! haha...vi var 2 st som red! Privatlektion alltså, var kul att ha så mkt ålats och fixa på... Red Myra, toppenhäst! Det enda som var tråkigt var att mitt ben spökade som fan, brukar inte vara nåt problem att rida med det, men idag gjorde det ont! jaja, ska till doktorn med det snart...
Var kvar en stund efteråt och tittade  på en ponnylektion, kul att se ponnysarna röra sig lite, ser dem ju så sällan.
På lördag ska jag ha ponnyridning på nationaldagsfirandet...hrm, kan bli en utmaning, jaja, har väl haft en o annan ponnyridning! haha... man var väl entrepenör som barn och insåg väl fort att det fanns pengar att tjäna på sin ponny! I flera år hade jag ponnyridning på traktens midsommarfirande, till den jävla hembygdsföreningen fick för sig att vi snuvade DEM på pengar! Suck, kunde de inte unna ett par små barn lite glasspengar? det var ju verkligen så... Vi höjde ju bara nöjesfaktorn för dem! Men skam den som ger sig, flyttade helt enkelt ridningen längre bort!! haha...som sagt entrepenör!
Usch, nu fryser jag...är typ istapper på balkongen! Är helt värdelöst påTV så jag kanske ska satsa på en läskväll i sängen? Börjar tidigare imorgon oxå...Usch!
Jaja... Får  nog sluta lite tidigare iaf!
Tjo och hej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0