Svååårt, fast kanske ändå inte



Längtar så sjukt jävla mkt till Thailand nu!!! Fan, det är flera månader kvar jue!!
Fick ett erbjudande i helgen om att åka till USA och jobba! Har ju de senaste åren sagt att , nej, nu ska jag vara kvar i Sverige och få ordning på allt, inte bryta upp igen! Känns ju punchigt att säga upp lägenhet o allt!
Men faktiskt i helgen så frågade jag pappa helt ärligt vad han tyckte.... Han bor ju självi USA så han vet ju vad det handlar om!
Kanske jag är en sån person som ska fara runt och vara på olika platser?
Har alltid haft en dröm, men har aldrig riktigt trott på den. Den är ungefär att ha ett hem och en familj! Men vet ni? jag tror fortfarande inte på den! Jag hoppas verkligen, men jag skulle bli skitförvånad om det blev så! Ska jag då satsa allt jag har på att den ska bli uppfylld, eller ska jag vara en vagabond och upptäcka världen??
Behöver ju inte bestämma idag, men kan inte vänta flera år till liksom! Detr här i USA e ju NU!!! Fan, det är ju inget litet beslut heller! Men jag vet en sak, jag älskar hästar, skulle inte kunna leva om det inte fanns hästar! Ska vara i stallet hela helgen! Där är det bra, jag vet vad jag sysslar med, jag e duktig! Behöver inte fundera så mkt på om jag gör rätt... Det känns rätt i magen! Fan, det är t o m värt att kliva upp 06 en helg!
Jag e knäpp, jag vet!!

Mitt livs största kärlek! MULLE!!!
Har alltid älskat dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta
du fanns där när ingen annan gjorde det
du var den enda som lyssnade, du hade tid!!
Älskar dig, saknar dig, varje dag!
Hoppas du har det bra och att du fann din vänn i himmelen?
Jag saknar er båda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0