Trötter!

E helt slut för dan! Tror att det är så att jag kanske kört lite hårt med mig själv nu i ett par veckor! Känns som jag har jobbat nonstop i 3 veckor nu, plus lite nattliv och ridning! Ja, jag ska inte gnälla...gör det ju av en anledning! Men imorgon är nog sista dagen i stallet för terminen! I sommar ska jag nog bara softa, dvs jobba på ETT jobb och ta det lugnt!
Fan det är lite humor att jag slutade jobba med hästar bla för jag ville ha 5 dagars vecka! Varför jobbar jag då extra varje helg? Måste va nån fel på mig? Haha

Ikväll har vi haft avslutning på jobbet, körde gokart, var skitkul, fasty jag hade ont i ryggen och fegade! Ska prova igen vid tillfälle! Åt en middag i stan och hängde kvar ett tag! Tänkte dra på Jägarn lite snabbt, men kl blev för mkt plötsligt!
Nu e jag hemma efter en del meck... bilen på fel plats osv... Nu ringer klockan snart och då ska jag till stallet! Sova?? Det gör jag på söndag! Har fått order at sjuksköterskan att gå massa i helgen pga ryggen, men på söndagar vilar t o m GUD! Så dt så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0