Växa upp nu?

Är med ett litet leeende jag skriver nu, alltså viss humor!! fatta det!!'
Har funderat över det här med bloggande.... Alltså det är lätt hänt att man skriver saker som missförstås! Såklart är det lätt att häva ur sig allt man tänker här en sen kväll!! Vad man då inte tänker på är ju konsekvenseran. Det kanske inte blir några för mig synliga sådana, men jag gissar att andra kan tycka och tänka! Är det mig hon skriver om? Skriver ju ibland att den det berör ej läser bloggen, men inte alltid!
Ska alltså försöka mogna till lite och inte ha nån klagomur här!!!
Mitt liv e faktiskt inte så dåligt heller är som sagt bara för lätt att låta skrivandet rinna iväg!!
SÅ! Då var det bestämt!!!

För övrigt ser jag ut som en kräfta, fy fan, vad härligt det är att svettas hela tiden för att man har bränt sig! Skulle vilja ligga i ett badkar merd is!! Har förresten hört att det går att bada nu, ska omedelbart undersökas!! Kallhällsbadet, tyohoo....
har faktiskt ett hemligt bad dit jag gåt ensam ibland utan risk att stöta på nån man känner, får  ta det oxå och jämföra!! hahahahah
Nää, fan nu måste jag ut i solen och jobba lite igen!
Keps vad e det?
Dricka vad e det?
Solskydd, jorå...
Solsting? haha, har ju hänt..
Pucko=jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0