ARG!!!

Har ni nånsin kännt er så jävla arga på nån som i princip inte gjort er nåt? Det är jag nu!! Nu råkar det vara en särdkild människa, men det kunde nog lika gärna varit vem som helst!
Det är precis som att man måste "skylla" sina egna misslyckanden på nån annan, eller iaf tänka att de har en liten del i det!
Nu är det ju inte så, och jag har ingen rätt alls att vara arg på den här människan, MEN det är jag! Så det så...
Inte mkt jag kan göra åt det heller, det får alltså vara så!
Gör mig eg inte så mkt, för det är ingen jag umgås med nåt särskilt, så det blir nog bra med det.
Min poäng är att man e bra skum, men man gör väl vad man , eller gör förresten, tänker manar jag, måste för att klara sig!
Aja... i em har jag varit hemma, kräktes efter lunch och har mått illa o haft ont i magen hela kvällen. Sov ju såklart typ 3 timmar när jag kom hem, så nu kan man ju glömma att sova på en stund!
Hade velat gå ut, men det var ju inte så aktuellt va!
Annars var det en rätt soft morgon, så dagen började ju bra, alltså det har eg varit en bra dag, jag har bara inte varit överens med magen så mkt...

Funderar på vad jag ska göra i helgen, jag är ju ett vanedjur och vill gärna göra som jag slltid gör, men nu har jag inget alls planerat, kanske man skulle göra nåt otippat??
Förmodligen inte, men ska fundera på saken iaf.

Appropå inget vill jag verkligen att det ska bli vår nu, nu behövs det verkligen i min hjärna...
Ska ju bort om en dryg vecka och sen får det fan vara färdigt med vintern här tycker jag.
Funderar lite på om jag e så smart eg, Jag ska ju alltså till NY, och när vi bokade biljetten var jag rabiat på att jag skulle hem igen till påsk. Nu undrar jag hur fan jag tänkte... skulle ju ha gjort så att jag e borta så länge jag e ledig! Alltså vad fan ska man göra här hemma?? Dumma pucko liksom! Haha
Ja ja, det är lätt att vara dum! Får väl se till att göra nåt kul på påsken. Jepp det ska jag!!
Har en plan, får se hur det blir med det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0