Ensam hemma!

Det är grymt tråkigt att vara ensam hemma...man har tråkigt helt enkelt!
Saken är ju den att jag var risig igår (och idag i ärlighetens namn) så  de vill inte ha mina baselusker på jobbet!
Således är jag hemma själv!
Det är som sagt grymt tråkigt, men men...

Saker som jag måste göra idag:
Diska
Städa undan reklamen som kom nu
Bada
plocka lite i sovrummet

Saker jag skulle kunna göra, men nog är för lat för just nu:
Åka till Ikea o köpa bestick
Åka och köpa bröllopskläder.
köpa en elpryl jag behöver
Köpa konstiga glödlampor till hallen.
panta flaskor
lämna annat i återvinningen
köpa en ny bok.

Ja, det är iaf ingen risk att jag jobbar ihjäl mig idag! Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0